Motorboot zet zijn lezers voorop

Motorboot zet zijn lezers voorop. Letterlijk en figuurlijk. De lezer die zijn ‘Passie voor varen’ vangt in een alles zeggende foto, maakt kans om deze afgedrukt te krijgen op de voorpagina van het blad.

Onder de vlag van Roskam Media zet Motorboot de eerste stappen naar een toekomstbestendig format. Uitgever Ton Roskam zet daarbij onder meer in op een nog sterkere binding met de lezers van Motorboot onder de gedeelde noemer ‘Passie voor varen’. “Elk zichzelf respecterende redactie maakt zijn magazine met zijn lezers voor ogen, maar Motorboot gaat nu nog een stap verder. Het blad zet haar lezers niet alleen figuurlijk voorop, maar ook letterlijk.”

De lezers die in staat zijn om hun passie voor varen te vangen in een foto die meer zegt dan duizend woorden maken kans om die foto afgedrukt te krijgen op de cover. Hoofdredacteur Hans Papenburg; “We willen maandelijks een door een lezer gemaakte foto op onze voorpagina zetten. Dit is met afstand de meest prominente plek, die een maandblad te vergeven heeft. En het is precies om díe reden dat we hem graag een heel jaar lang reserveren voor… u!”